Fysioterapia Espoo - Suomen Fysiovalmentajat

Fysioterapia

Fysioterapia Suomen Fysiovalmentajilla:

Fysioterapian avulla voidaan parantaa ihmisen toimintakykyä ja vaikuttaa erilaisiin kiputiloja.
Fysioterapeuttimme ovat erikoistuneet tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen kuntoutukseen, leikkauksen jälkeiseen kuntoutukseen sekä urheilufysioterapiaan.

Jatkuvalla kouluttautumisella ja alan kehitystä seuraamalla varmistamme, että asiakkaanamme saat aina parasta mahdollista palvelua. Käytämme uusinta teknologiaa, jolloin voimme seurata kuntoutuksen edistymistä tarkoin mittarein. Microfet 2 -digitaalinen dynamometri mittaa lihasten voimaa sekä Mpower sEMG -anturi on tarkoitettu lihasten aktivaation mittaamiseen. Saat palautteen välittömästi!

Fysioterapiamme soveltuu esimerkiksi:

- Kuntoilijoille ja aktiiviliikkujille vammojen ennaltaehkäisyyn
- Leikkauksen tai vamman jälkeiseen kuntoutukseen
- Suorituskyvyn tehostamiseen
- kroonisen kivun hoitoon

Asiakkaan kokonaisvaltainen hyvinvointi on Suomen Fysiovalmentajille aina etusijalla. Pelkän oireen tai kivun hoitamisen lisäksi pyrimme aina selvittämään vaivan perimmäisen syyn ja ennaltaehkäisemään sen uusiutumisen. Haastattelun ja perusteellisen tutkimuksen avulla suunnittelemme Sinulle yksilöllisen hoitosuunnitelman, jonka etenemistä seuraamme tiiviisti. Käytössämme on EBK - Honka -areenan kuntosali, missä voimme toteuttaa tavoitteellista fysioterapiaa, kuitenkin sinun ehdoilla.

Fysioterapiassa voidaan hyödyntää erilaisia manuaalisen terapian tekniikoita, kuten nivelmobilisointia ja lihaskalvokäsittelyä (faskiamanipulaatio) sekä pehmyskudoskäsittelyä. Tarvittaessa käytämme myös kinesioteippausta, Dynamic Tape -erikoisteippiä tai perinteistä urheiluteippausta.

Fysioterapia ei edellytä lähetettä. Fysioterapiasta KELA-korvauksen hakeminen edellyttää kuitenkin aina lääkärin lähetteen (SV3FM).

Urheilufysioterapia

Urheilufysioterapia on urheilijoiden lihashuoltoon, harjoitteluun ja kuntoutukseen erikoistunutta fysioterapiaa. Urheilufysioterapiaa tekevät siihen erikoistuneet ja kouluttautuneet urheilufysioterapeutit.
Ammattitaitoisen urheilufysioterapeutin osaamisalueisiin lukeutuvat fysioterapian lisäksi myös liikunta- ja valmennustieteiden osaaminen.Urheilufysioterapeutti toimii urheilijan valmennuksen tukena. Urheilufysioterapian avulla pyritään parantamaan urheilijan suorituskykyä entisestään. Urheilijan suoritustekniikan ja liikekontrollin kehittämisessä urheilufysioterapeutin osaaminen on avainasemassa.
Urheilufysioterapia koostetaan säännöllisistä lihastasapainokartoituksista sekä tarvittavista tukiharjoitteista. Tavoitteena on aikainen puuttuminen urheilijan virheellisiin liikemalleihin ja kiputiloihin. Urheilufysioterapia keskittyy suorituskyvyn parantamiseen ja vammojen ennaltaehkäisyyn.

Urheilufysioterapia ei edellytä lähetettä. Fysioterapiasta KELA-korvauksen hakeminen edellyttää kuitenkin aina lääkärin lähetteen (SV3FM).

Tutustu hinnastoomme ja varaa aika fysioterapiaan tai urheilufysioterapiaan.